Гащеризон /Baby romper suit/

Много информация почерпих от www.osinka.ru, но истината е, че ми е безкрайно трудно да разчитам техни подробни описания, ако има схеми обаче, нещата стават доста по-лесно. А истината е, че схеми има много и са прекрасен ориентир за цялата плетка. В този сайт има цял раздел за бебешките гащеризони, което за мен беше изненада, тъй като в англопишещите сайтове много рядко намирам подобни модели. Точно там случайно се натъкнах и на модел с описание на Английски, Френски и Испански, което се оказа истинско съкровище. Много харесвам бебешките гащеризони, защото са удобни и за мами и за дечица, но все ме беше страх да започна такъв модел, тъй като ми се струваше доста труден. В крайна сметка и притеснението и труда се отплатиха. Почти готова съм с гащеризончето, остават само ръкавките. Предлагам го на вашето внимание: Започва се първо със задната част. Изплита се едното краченце и се оставя настрани,
изплита се и второто и двете се съединяват с 4 бримки помежду им
Продължава се по схемата, като след 15 см. работата отново се разделя на две и продължава поотделно с цел да се направят двете страни на копченцата.
Ето така изглежда завършена задната половина:

 Предницата започва по същия начин, като средните 34 бримки се изплитат по следната схема: тук са дадени нечетните редове /лицето/, всички четни се плетат опаково.
До момента е завършен до фаза сглобяване на двете части. Предстои ми да изплета ръкавчетата и да изплета допълнително място за копченцата отдолу.



Използвам за този модел отново, станалата ми вече любима Kartopu Junior Soft с обръч 2,5 см. Завършеният модел трябва да изглежда ето така, а подробното описание е тук:
Когато свалите снимката на описанието ще можете да я уголемявате и четете без проблем.



Коментари

Популярни публикации от този блог

Бебешка жилетка на една кука /Crochet baby jacket//

Бебешко елече

Жилетка "Есенни листа" /Autumn Leaves by Nikki Van De Car /